Member details

Johnny Depp

Johnny Depp
Johnny Depp (1670)
Join

Sort by: -Old first- | New first

28 May 2007, 19:50
Ik heb em zaterdag gezien, en ik ging er met veel hoop naartoe omdat ik deel 2 erg vond tegenvallen. Zo hard, zo donker, zo vaag...

En helaaaas, zooo jammmer...maar deel 3 is mij zooooo tegen gevallen!!

Alle teasers, de trailer enz zag er zo veelbelovend uit... niet zo sciencefiction als deel 2, meer naar de originele formule van zwaarvechten, achtervolgingen op zee enz. MAar jammergenoeg waren dat echt de teasers zoals het woord al zegt... het waren gelijk de leukste stukjes uit de film,,
Ze wisten dat Jack Sparrow de publiektrekker was, dus die hebben ze er maar lekker veel, veel te veel in voor laten komen,,
Will had een hele andere, veel serieuzere rol dan dat we gewent zijn...
Wij waren het er over eens dat je dit geen Pirates meer mag noemen, dit heeft namelijk niets meer te maken met de originele formule...
:-s

It's not just a keel and a hull and a deck and sails, that's what a ship needs but what a ship is... what the Black Pearl really is... is freedom

Dit citaat komt uit deel 1
en is echt Pirates!!
Maar deel 3 heeft hier niks meer mee te maken!
31 May 2007, 13:55
HEy HEy..

Ik ben woensdag 23 Mei naar de pirates deel 3 gweest,,kweenie wat jy bdoeld met tegengevallen maar ik vond um supermooi..:-d kzou ut iedreen aanraden er heen tegaan, verhaal komt tot mooi eind en er zit veel humor in plus veel ingezoemde Johnny Depp :hearteyes:

Liefs Laura..
31 May 2007, 21:36
Heeey!!
haha, ja dat kan he...
smaken verschillen
maar ik vond deel 1 zeg maar wel iets mooier...:-p
:handkiss:
1 Jun 2007, 10:20
Whaha..ja gelukkig maar:-d Klopt als je deel 1 had gezien, was er gewoon een verhaal afgelopen, ze konden wel zo weer met een nieuw verhaal beginnen maar 2 en 3 waren eigenlijk 1 verhaal, alleen jmmr dat er zo'n lange tijd tussen zat. Wil je graag weten hoe het afloopt maar moet je eerst nog halfjaar w8e:'-( Achjah miss komt er nog deel 4 khoop ut(h)
19 Jun 2007, 23:02
Hoii!
Vond hem wel heel anders dan de andere twee, dat wel. Maar niet minder goed!
Heel spannend juist weer en veel Johnny- wat was ie weer knap he?
1 Jul 2007, 10:49
de film is echt GEWELDIG!!! je moest wel heel veel denken over wat allemaal gebeurde ... omdat alles uit deel 2 wordt uitgelegt enzo ..
maar de echte fan kent deel 2 toch uit z'n hoofd (ik wel XD) en dan is het best goed te begrijpen =D
ik vond Johnny echt stoer in deel 3! omdat het er zo veel waren! ik heb de film al op DVD dus ik heb hem al 4 keer gezien =D
4 Jul 2007, 10:24
I LOVE POTC 3:-d ben er al 7 x heen geweest(a)
11 Jul 2007, 14:36
8-o 7 keer :shock:
geintje zeker...
13 Jul 2007, 20:32
Heeey

Ik vond pirates 3 heel mooi!!!(h) wat ook zo is, dat de muziek van pirates 3 heel erg op de muziek van pirates 1 lijkt. het thema komt er in voor. dat vond ik ook heel mooi:-d
28 Feb, 17:24
super hoop dat er nog een 4 komt maar dat zou wel niet want sommige acteurs hebben er geen zin meer in:'-(
3 Mar, 23:51
Hi there,

Ik vond Pirates...3 wel erg tegenvallen. Misschien was het beter als ze gestopt waren na deel II. Ik hoop en ik weet zeker dat er niet nog meer delen komen.
6 Mar, 09:38
ik vond pirates...3 wel een coole film. wel jammer dat er geen deel 3 komt
22 Apr, 12:40
ik vond hem tegenvallen.
in amerika stond hij op 1 in de lijst met slechtste vervolg films!
4 Jun, 20:33
vind POTC 3 erg goed! 1 is wel mijn favoriet en ik vind het ook wel goed dat ze geen 4 maken want dan maken ze er een te langdradig verhaal van.. maar ik vond 3 wel erg mooi ook de effects erin!

heb ze allemaal wel meer dan 20 x gezien (a) :-p

xx
18 Jun, 11:15
Pirates 3 is wel een leuke film,
alleen ik heb hem 3 keer moeten kijken voordat ik hem helemaal snapte. Ik vind het wel een beetje langdradig worden soms,

maar ik hoop dat er een potc 4 komt!

Subject Started by  Replies   Last 
Henrike
1 yesterday, 14:38
Bertine
18 Sunday, 20:15
Sophie
6 19 Jul, 19:23
Liset:devilbabe:
1 18 Jun, 15:15
Marina
14 18 Jun, 11:15